Wednesday 9 August 2017

Forex Trading On Android Telefon


Forex. MetaTrader 4 MetaTrader 4 Android. ,. SL TP push-MetaTrader 4. 30 24, 9, M1, M5, M15, M30, Hl, H4, D1, W1 MN3,. MetaTrader 4 Android. MACD. -. ,,,,,,,,,,,,,.MetaQuotes Software Corp 8 2016. 1 2 3 4 MetaTrader 5. 14 2017. ,.MetaQuotes Software Corp 13 2017.,. 12 2017. ,, EUR USD,,. 2 2017. ,. ,,,.MetaQuotes Software Corp 16 2017. ,. 28 2017. -.Denis Kharitonov 18 2017. 5 - Traling Stop..Forex Mobile Trading. Up tills nyligen har Forex Mobile Trading Cell-smarttelefonhandel varit ganska dyster. Dock har Forex-kartläggare och mäklare börjat hämta sin handling. De har insett att handlare vill ha bekvämligheten att handla från våra mobiltelefoner. Och De ger oss verktygen att göra just det. I den här artikeln kommer jag att visa dig alla de bästa alternativen för handel med Forex mobilhandel Specifikt kommer jag att visa dig. Vilken mobil handel är. De bästa telefonerna och tabletterna för handel. Den bästa mobilen Forex trading platforms. My lösning för mobil trading. What är Forex mobil trading. Simply sätt mobil handel är handel Forex marknaden från en smartphone eller en tablet. Forex Mobile Trading. I är säker på att du håller med, det kan ibland vara svårt att passa Forex Runt ett upptagen schema Mellan arbetet, familjen och ditt sociala liv kan det vara svårt att hitta tid för handel. Tack vare de senaste åren har det skett en snabb utveckling i smartphone - och tablettertekniken. Nu är du inte längre lim Det handlar om att handla från din dator eller laptop Idag kan du handla Forex från de flesta smartphones eller surfplattor så länge du kan få en stabil och säker internetanslutning. Smartphones har ändrat hur jag handlar Idag gör jag minst 50 av min handel Medan jag är borta från min dator har jag tagit hand om mig medan jag cyklar, och även medan du badar, även om jag inte rekommenderar att du använder din telefon i poolen. Bäst smartphones för Forex trading. Det här blir det svårt Smartphone världen finns det så mycket val att det kan bli förvirrande att hitta den bästa telefonen för dig Låt oss bryta ner det i två logiska kategorier Först låt oss titta på telefonens operativsystem OS. Best smartphone OS för trading. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS är programvaran som stöder telefonens grundläggande funktioner Telefonens operativsystem låter dig göra saker som att ringa telefonsamtal och installera apps. Picking det bästa operativsystemet för dig är ganska enkelt. Det finns tre huvudalternativ för Forex mobile trad Android, iOS iPhone och Windows Phone När det gäller Forex apps har Android och iOS mycket mer val än något annat operativsystem. Du kan också gå till en Windows Phone, men det finns verkligen inte så många Forex-appar för en Windows Phone Detsamma gäller för Blackberry, Fire OS Amazons erbjudande och Firexfox OS. Mitt råd är att välja antingen Android eller iOS. Best skärmstorlek och hårdvara. En av de viktigaste faktorerna när man letar efter en smartphone att handla från är skärmstorlek. Liten skärm gör det mycket svårt att handla effektivt. Du kommer att vilja ha en telefon med en skärmstorlek på ca 5 inches eller mer Det är bra om det är lite mindre, men för litet och diagrammen blir en mardröm för att navigera. Du kommer också vilja En minsta skärmupplösning på 1920 1080 1080p Något mindre än 1080p kommer också att vara en smärta att kartlägga Smartphone Screen sizes. While specifikationerna ovan är perfekta, är de inte nödvändiga Om du har en äldre telefon med en mindre skärm eller upplösning, ge den Ett skott ändå. H Ardware är vanligtvis en stor angelägenhet med människor Men du behöver inte en mycket kraftfull telefon för Forex trading. Du behöver inte gå ut och köpa den bästa telefonen på marknaden bara för Forex trading. Den andra fördelen med stora telefoner är att de Har stora batterier som tar mig till nästa punkt. Samsung-telefoner vinner ut för batterilivslängd. Batterilivslängd är viktigt, du vill inte att din telefon dör i mitthandel. Försök hitta en telefon som har minst sex timmars batterilivslängd under användning Detta bör medge stor användning hela dagen utan laddning. Du kommer ofta att upptäcka att större smartphones har bättre batterilivslängd. Det fungerar bra eftersom du behöver en telefon med en stor skärm. Medan batterilivslängden är viktig, gör det inte högsta prioritet Batterier Är lätta, du kan alltid köpa ett reservdelar och bära med dig Jag har två extra telefonbatterier i min flickvän s handväska hela tiden. Tänk på att iPhone 6 plus är helt sluten så att du inte kan byta ut batteriet. Min telefon recommendations. I Använd Samsung Galaxy Note 3 på grund av den stora skärmen och den långa batterilivslängden. Jag rekommenderar starkt notserien trots att de är stora telefoner. Den extra skärmstorleken hjälper till med kartläggning. Om du föredrar en iPhone är iPhone 6 plus en trevlig Val igen tack vare den stora skärmstorleken Tänk på att du inte kan använda reservbatterier med den. Om du är på en budget är Bluboo X6 ett fantastiskt val. Bluboo är ungefär sex gånger billigare än Galaxy Note 4, Och sju gånger billigare än iPhone 6 Plus Oavsett budgetpriset har Bluboo bra prestanda och passar perfekt för smartphone trading. En annan lösning för snäva budgetar är att gå till en äldre modell. Jag använder fortfarande Galaxy Note 3 for Forex Mobil handel och Galaxy Note 4 släpptes för några månader sedan kommer jag nog inte att uppgradera tills not 5 är ute. Bästa tabletter för Forex trading. Choosing den perfekta tabletten för Forex mobila handel liknar att välja den perfekta telefonen Skärmens storlek och OS är de viktigaste faktorerna Men när det gäller din Tablet OS är Windows det överlägset bästa alternativet. Windows 8 tabletter vinner ut över Android och Apple-tabletter. Jag använder Surface Pro 3 från Microsoft. Surface Pro-sortimentet använder inte Ett mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone, använder det Windows 8 som ett operativsystem. Eftersom Windows 8 är samma operativsystem som används på stationära och bärbara datorer kan du installera din normala handelsplattform på din surfplatta, t. ex. MT4.Excellent, en Surface Pro Tablet är som en mycket liten, kompakt och tunn bärbar dator. Nackdelen med Surface Pro-serien är att de är väldigt dyra. Den goda nyheten är att det finns andra alternativ. Lenovo har också ett mycket bra utbud av Windows 8-tabletter, som Gör Dell och Acer. A Windows 8-tablett ditt bästa alternativ för Forex mobilhandel Om du verkligen vill ha en Android-tablett, kolla in Samsung Galaxy Tab Om du vill ha en Mac-Tablet är ditt enda alternativ iPad. Jag skulle rekommendera en 10 1 tums skärmstorlek som sagt har jag använt bordet Ts med en mindre skärm och de är bra för trading. Finding den perfekta mobila Forex trading platform. Chances är din mäklare har redan en mobil handelsplattform De mest populära plattformarna för närvarande är MT4 MT5 mobil eller cTrader mobile. You kan få MT4 MT5 Mobil på Android och iPhone, och båda plattformarna fungerar bra Du kan också få cTrader på både Android och iPhone, och det fungerar också bra Personligen föredrar jag cTrader-mobilen, det är mycket snabbare och lättare att använda. Alla tre plattformarna slås av av Deras kartläggning men diagrammen har helt enkelt inte så många funktioner som vi brukar använda från vanliga plattformar. Med MT4 MT5 mobil kan du inte ändra diagramfärger, och utbudet av indikatorer är väldigt begränsat. Med cTrader mobil, tidsramarna du Kan använda är mycket begränsade. Det största problemet jag har med kartläggning på MT4 MT5 mobil och cTrader mobil är att de inte synkroniseras med dina vanliga diagram. Jag kunde tillbringa en timme på att konfigurera alla mina diagram på min dator och då skulle jag ha Att göra om allt det arbetet på mina mobila diagram. Även om alla dessa plattformar är bra för att ta affärer, om du vill ha en bra kartlösning, är dina alternativ smala. Du borde ladda ner alla tre plattformar och testa dem. Jag testade MT4 mobil genom Avatrade you Kan få deras meta trader 4 gratis nedladdning här. Många mäklare har egna proprietära mobila handelsplattformar, tyvärr kan jag inte testa varje mäklare s proprietär plattform. Jag är säker på att det finns några pärlor där ute, och om du vet om någon låt mig veta genom att kommentera Nedan. Den bästa lösningen jag har hittat för kartläggning och handel är Trade Interceptor Trade Interceptor är en användarvänlig mobilplattform och finns tillgänglig på Androids, iPhone, Windows, Blackberry och Amazon-enheter. Trade Interceptor finns med en lång lista med mäklare, så Din mäklare kan redan ansluta till den. Jag skulle kunna ge en ganska lång fyrastjärnig recension på Trade Interceptor, men du är bättre att bara prova den för dig själv. Kör bara mobila plattformar. Om du vill använda dig R mobil plattform enbart för kartläggning finns det många bra alternativ De enda bra dedikerade kartläggningsplattformarna är TradingView eller ChartIQ, båda dessa plattformar är mycket lika. Enligt min mening slår TradingView ut eftersom den är packad med en oändlig mängd funktioner. De extra funktionerna kommer till ett pris, TradingView är 9 99 per månad medan ChartIQ fortfarande är gratis. Både TradingView och ChartIQ löser problemen jag nämnde ovan om diagram som inte synkroniseras. Om du använder någon av dessa plattformar på din stationära dator, kommer de att synkronisera Med din telefon och surfplatta. Jag kan ge dig en lång recension, men du är bättre att prova dem själv. Jag använder för närvarande TradingView som min mobila och stationära plattform. Jag önskar verkligen att de skulle skapa en Android-app och åtkomst till mina Diagram via min webbläsare fungerar bra. Remote skrivbordet och Windows 8-tabletterna. När Forex mobila handelslösningar blir bättre och bättre, känner jag personligen att de flesta mobila plattformar saknas. Hur hanterar jag Att ta minst 50 av mina affärer medan jag är borta från min dator. Väl, på min telefon använder jag fjärrskrivbordsprogramvara I grund och botten gör jag att jag lämnar min dator på 24 7 och jag använder en Android-app som heter Splashtop för att komma åt Min dator stationär fjärrkontroll Det här låter mig använda min faktiska handelsplattform för handel. Du kan också använda TeamViewer som ett fjärrskrivbord verktyg både Splashtop och TeamViewer fungerar mycket bra. Självklart är den stora nackdelen med den här lösningen att jag behöver hålla min dator på Hela tiden Även om min dator kraschar skulle jag inte kunna komma åt mitt skrivbord, vad då då, som backup Jag har en mobil handelsplattform som jag kan använda för att hantera mina affärer. Om jag har min tablett med mig, Jag använder bara att jag för tillfället använder en Surface Pro 3, som är en Windows 8-tablett. Det betyder att jag kan installera exakt samma plattform på min surfplatta som jag använder på min dator, så min tablet kräver inte en mobil handelsplattform alls Den bästa lösningen för Forex mobilhandel. För mig är den bästa lösningen för mobil handel att inte använda en Mobil handelsplattform Jag använder TradingView för att kartlägga på mobilen, men jag tar mina affärer via fjärrskrivbord. Den bästa lösningen för dig kommer att bero på dina behov Det bästa sättet att ta reda på är att testa allt och ta reda på vad som fungerar Så vad ska Du testar först Tja, här är en praktisk guide. Steg 1 Kontakta din mäklare och se vilka Forex mobila handelslösningar de har. Se till att du frågar om de stöder Trade Interceptor-mäklare kan försöka driva sin egenutvecklade programvara på dig, så fråga om De tillåter en specifik plattform får dig ett mer direkt svar. Steg 2 Testa alla mobila plattformar som din mäklare har tillgängligt. Steg 3 Om du inte är nöjd med plattformarna för din mäklare, kan du prova några av de andra plattformarna som nämns ovan. Du kan bestämma Du vill byta mäklare om du hittar en bra mobil plattform. Steg 4 Om du inte är nöjd med Forex mobila handelsplattformar i allmänhet, ladda ner Splashtop eller TeamViewer och försök använda fjärrskrivbord Personligen tycker jag att det här är den bästa lösningen För de flesta människor men det har nackdelar. Steg 5 Om fjärrskrivbord inte passar dina behov, kolla in att köpa en Windows 8-tablett. Jag hoppas du hittade den här artikeln användbar Om du har några frågor eller förslag, skicka mig en Tweet eller en Meddelande på Google. Forex4noobs All Rights Reserved. , Ex4 mq4,,,. ,,,,,,. , Ex4 mq4,,, Instaforex 29 2016..Kanski Kosta 25 2016. ,,,,,,.Instaforex 26 2016. Kanski Kosta,,. 19 2016. ,,. Instaforex 20 2016. ,,. 11 2016. - 0 sma, 4. Instaforex 12 2016. ,,, -,,.Greg Allegro 12 2017. ,.Instaforex 13 2017. Greg Allegro,,,. 23 2016. ,,,,,,,.Instaforex 26 2016. . 1 2017. 80 4.Instaforex 3 2017. ,.Vitaly Kosmatov 1 2016. ,, Forex 4 you. Instaforex 1 2016. Vitaly Kosmatov,,. 15 2017. ,,, 4,.Instaforex 1 2017. InstaForex. 11 2017. , 20-30. Instaforex 13 2017. ,, -. 1 2016..Instaforex 3 2016. , 20 2016. 1, -,,, 2, 3. Instaforex 10 2016. . Yura Topolnik 12 2017. ,,,.Instaforex 13 2017. ,,. 30 2017. ,,,,.Instaforex 31 2017. . 21 2016. ,,. Instaforex 22 2016. ,. 18 2016..Instaforex 18 2016. . 4 2016. , -, 100 - - Inteforex 5 2016. ,,,,,. 4 2016. -0, -0,. Instaforex 30 2016. Viktor Anatolevich,. 6 2016. ,.Inforeforex 29 2016. ,. 30 2017..Inforforex 30 2017. ,, .27 2016. 4,,. Instaforex 28 2016. ,,. 30 2017..Instaforex 31 2017. ,,,. 31 2016..Instaforex 1 2016. ,. 29 2016. ,. ,,,,,, -,,,,.Instaforex 3 2016. Dulat Satylganov,, -. 4 2016..Inforforex 5 2016. ,, -,,.Anton Yatsushko 12 2016. ,,,,.Instaforex 12 2016. Anton Yatsushko,,.Faraon666 Mamedov 20 2017. .

No comments:

Post a Comment